Szał
Wejdź w szał, aby zyskać odporność na obrażenia fizyczne i zadawać większe obrażenia.
Opis
Gdy jesteś w szale, zadajesz 2 dodatkowe obrażenia bronią białą i improwizowaną oraz przedmiotami rzucanymi. Zyskujesz odporność na obrażenia fizyczne oraz ułatwienie w testach i rzutach obronnych na Siłę. Szał kończy się, jeżeli w każdej turze nie zaatakujesz przeciwnika lub nie odniesiesz obrażeń.
- Aktywacja: Akcja dodatkowa
Efekty:
- Zasięg: na siebie
- Dostępne tylko w walce.
- Czas trwania: Szał 10 tur
- Zadajesz + 2 obrażenia bronią białą i improwizowaną oraz przedmiotami rzucanymi.
- Odporność na obrażenia fizyczne.
- Ułatwienie w testach i rzutach obronnych na Siłę.
- Nie możesz rzucać czarów ani koncentrować się na nich, gdy jesteś w szale.
- Szał kończy się, jeżeli w każdej turze nie zaatakujesz przeciwnika lub nie odniesiesz obrażeń.
Na wyższych poziomach
- Na poziomie 9 premia do obrażeń przyznawana przez Szał wzrasta do +3.
Progresja:
- Uczy się na poziomie 1: Barbarzyńca
Uwagi
- Premia do obrażeń naliczana jest również przy atakach bronią finezyjną, gdy postać korzysta z modyfikatora ze Zręczności.
Komentarze
Prześlij komentarz